BLOG

Spræng din målgruppes tunnelsyn

Hvordan kommer man som virksomhed ind i sin målgruppes synsfelt og sprænger deres tunnelsyn på de digitale medier? Danskernes brug af digitale og sociale medier er voldsomt, og har været stigende i flere år. Eksempelvis har 90% af danskerne en profil på et eller flere sociale medier. (Danmarks Radio, 2019) Facebook er stadig det største sociale […]

Skader tryksager miljøet?

I en tid hvor der er enormt stort fokus på miljøet, er det bekymrende, at så mange danskere stadig ikke har forstået tryksagers effekt på miljøet. Samtidig er uvidenheden omkring forurening fra elektroniske og digitale medier samt produkter stadig stor. Manglende viden om internettets miljømæssige belastning betyder, at miljøpolitiske argumenter om internettet som alternativ til […]

Google bruger Direct Mail til at kommunikere vigtigt budskab

Vi har flere gange modtaget en Direct-Mail med posten, fra den digitale gigant, Google, der gerne vil have os til at annoncere via et tidsbegrænset kampagnetilbud. “Hvis du vidste, hvor mange personer i din hjemby der søger på Google efter lige præcis det, din virksomhed tilbyder, ville du sikkert blive overrasket.”  Ovenstående sætning udgør de […]

Direct Mail-kampagne åbnede døren til en vigtig målgruppe

LEAD – enter next level A/S tog en ny og effektiv metode i brug i forbindelse med deres 2 nye længerevarende uddannelser. LEAD – enter next level A/S er et fagligt konsulenthus med ambition om at skabe stærkere ledere i Danmark. I forbindelse med lanceringen af to længerevarende uddannelser med fokus på coaching og proceskonsultation […]

Menneskets hjerne elsker det trykte medie

Flere studier har bevist, at hvis vi mennesker læser en tekst på papir, så får vi en mere varig forståelse af indholdet, end hvis vi læser teksten på en skærm. Skærmenheder er bedst til hurtig og overfladisk læsning af eksempelvis nyheder og sociale medier imens tryksagen skaber rum til fordybelse og ro – dette er […]

ARos skaber opmærksomhed hos 18-27-årige

ARos er et af Nordeuropas største kunstmuseer, og ligger i Aarhus. Museet har en medlemsklub for unge under 27 år, ARos27. Herunder kan du læse mere om ARos´ Direct-Mail kampagne, der havde en stor effekt på modtagerne. Unge under 27 år er flasket op med digitale medier. Derfor skaber et brev særlig opmærksomhed, idet de […]

Tid til fordybelse

Trykindustrien har krævet sine ofre de sidste 10-15 år. Dette skyldtes et paradigmeskifte, og det digitale medie har for længst overhalet det trykte medie. Mange trykkerier tog ikke den digitale kultur til sig i tide, ved at inddrage digitale ydelser i sin pallette af kompetencer, og måtte som konsekvens dreje nøglen om. Andre trykkeri-virksomheder har […]

Rul til toppen